Slide background

Slide background
Slide background
Slide background

Slide background

Slide background

Slide background

Slide background

Slide background

Værd at vide – Sådan bestiller du din rejse

Athen kontor:
Hellas Holidays & Almos Travel Ltd.
3rd September 99
10434 Athen, Grækenland
*Hellas Holidays er græsk ejet med kontor midt i Athen.

Åbningtider: 
Mandag til fredag 10:00-18:00
Lørdag-søndag: 10:00-16:00

 

På kontoret i Almos Travel som har eksisteret siden 1991, møder du Bettina, Evi, Manolia og Tony.

Ønsker du at bestille din rejse hos Almos Travel og Hellas Holidays, læs videre her:
Bestilling kan ske telefonisk eller på vores kontakt formular. Kort tid efter du har bestilt – og alle hoteller, færgebilletter, billeje med mere er reserveret, modtager du en bekræftelse, – her vil det fremgå hvad du har bestilt. Ligeledes fremgår priser, rejselængde, rejsemål, hotelnavn, værelses-typer. Husk at dobbelt checke alle oplysninger, inden depositum overføres. Dog kan der foretages navne-ændringer, op til en måned før afrejse.

Rejse – vouchers- rejseplan
Efter bestilling udsendes et rejsebestilling samtidig med betaling af depositum for din rejseplan med dato for betaling.  Ved bestilling senere end 40 dage inden afrejsen, skal det fulde beløb betales. Ved modtagelse af rejsebestilling, kontroller venligst, at alle oplysninger stemmer overens med de opgivne informationer.

Afbestillingsforsikring
På alle bestillinger kan der tegnes en afbestillings-forsikring gennem Gouda Rejseforsikring. Prisen udgør 6% af rejsens pris, og kan kun bestilles i forbindelse med køb af rejsen (direkte hos forsikringsselsskab).

Rejseforsikring
Rejsedeltageren må drage omsorg for den forsikrings mæssige beskyttelse, som anses for nødvendig, f.eks. ansvars- ulykkes- og rejsegodsforsikring m.v. Hellas Holidays påtager sig intet ansvar for skade på personer, for bortkomne, stjålne eller beskadigede ejendele eller bagage.

Hvad er inkluderet
Benyttelse af diverse faciliteter på feriestedet, og morgenmad hvis inkluderet i hotelprisen. Deltageren har ret til de ydelser, der fremgår af deltagerbeviset. Evt. ekstra udgifter afregnes direkte med receptionen inden hjemrejsen.

Betalingsregler
Er rejsen bestilt med mere end 40 dage til ankomst forfalder depositum 3 dage efter bestillings dato.
Restbeløbet skal være Hellas Holidays i hænde 40 dage inden ankomst.
Er der mindre end 39 dage/eller mindre til afrejse, forfalder betalingen maks.  3 dage efter bestilling.
Depositum udgør ca. 30 % af rejsens pris, plus et adm. gebyr på kr. 150,- per pers.

Adresse og navneoplysninger
Det er vigtigt, at dit navn på bekræftelsen/billetten stemmer overens med navnet i dit pas. Hvis du skifter adresse eller telefonnummer, er det vigtigt, at du giver os besked om det inden afrejse.

Afbestilling
Afbestilling skal ske lige så snart du får besked om du ikke kan rejse.  Eventuel tilbagebetaling af afbestilt rejse, sker af den person som står som bestiller af rejsen så hurtigt som den nødvendige dokumentation er os i hænde.

Bestilling af rejsen
Bestilling kan ske pr. telefon eller via mail. Kort tid efter du har bestilt – og alt er reserveret og accepteret, modtager du en bekræftelse, – her vil det fremgå hvad du har bestilt. Ligeledes fremgår priser, rejselængde, rejsemål, færger, hotelnavn, værelsestyper eller andre ydelser. Husk at dobbeltchecke alle oplysninger, inden depositum overføres. Dog kan der foretages navneændringer, op til en måned før afrejse på hotel og bådbilletter.

Så snart deepositum er modtaget, er dette din accept af oplysningerne på bekræftelsen er korrekt, samt betingelser for rejsen, som fremsendes sammen med bekræftelse.

Rejsen kan betales på følgende måde:

Betal til Almos Travel & Hellas Holidays bankkonto
Der overføres til Hellas Holidays/Almos Travel  bankkonto.

National Bank of Greece – Branch 0110
98 Patission Str.
Athen 11257, Greece
Swift code: ETHNGRAA
IBAN: GR5201101100000011000156106
Husk at skrive booking nummer.

Hvornår modtager du dine billetter?

Rejsedokumenter til din ferie:
Alle dine rejseplaner, dag til dag, kontaktoplysninger, voucher til hoteller, og rejsebeskrivelser tilsendes ca. 2-3 uger før afrejse.

Transport & færgebilletter
Når du bestiller rejsen, kan du tilvælge om du ønsker at forudbestille transfer og færgebilletter sammen med din rejseplan. Hellas Holidays og Almos Travel vil sørge for at udstede bådbilletter, eller transfer, og det giver tryghed at vi altid er på forkant med vejrforhold, lokale helligdage, ændrede åbningstider m.v, strejke, eller andre ændringer kan resultere i tidligere afgang, ventetid og i nogen tilfælde overnatninger.

Adresse til Hellas Holidays:
Hellas Holidays & Almos Travel Ltd.
3rd September 99
10434 Athen, Grækenland
http://almostravel.gr/
Tlf. DK  + 45 30743011 (dansk – døgnet rundt)
Tlf. GR + 30 210 8812587

Lokation i Athen